Питання та відповіді

 

Підбір слухового апарату

Вартість консультації та обстеження слуху (аудіограми)?

Всі консультації в наших центрах, включаючи аудіометрію – безкоштовні.

Що потрібно для того щоб потрапити на консультацію?

Щоб ви змогли отримати консультацію, Вам необхідно записатися на прийом в один з наших центрів. За часом, який буде з вами погоджено, ви без черги зможете отримати всю необхідну інформацію і провести обстеження.

Скільки часу займає консультація?

В середньому тривалість консультації з підбору слухового апарату з проведенням обстеження займає близько 45 – 60 хвилин. Але необхідно враховувати, що кожен випадок індивідуальний, тому тривалість прийому може варіюватися в часі.

Чи необхідно присутність людини, якій необхідно підібрати слуховий апарат?

Присутність  майбутнього користувача в більшості випадків необхідна. Це пов’язано з тим, що підбір і настройка слухового апарату здійснюється індивідуально, так як специфіка втрати слуху у всіх різна. Для максимально точного підбору проводиться персональне обстеження.

Чи можливо підібрати слуховий апарат дистанційно (без участь користувача)?

Так, є деякі випадки в яких можливий підбір і налаштування слухового апарату без участі користувача. Це може бути здійснено якщо у вас є на руках аудіометрія пацієнта, а також в деяких максимально поширених випадках втрати слуху, таких як вікова, для якої характерна специфічна частотна втрата. Але необхідно враховувати, що все ж можуть виникнути деякі питання, які потребують подальшого доналаштування апарату вже індивідуально.

Чи необхідний мені слуховий апарат?

На це питання кожен майбутній користувач повинен відповісти самостійно. Просто дайте собі відповідь на декілька питань: Чи необхідно моїм близьким підвищувати голос при розмові зі мною? – Чи добре я розбираю мову, чи розумію, коли до мене звертаються не знайомі люди на вулиці, в магазині, на пошті і так далі? – Чи роблю я гучність телевізора більшу ніж інші члени моєї сім’ї, щоб чути і розуміти мову?
Якщо ви можете відповісти хоч на одне з цих питань позитивно, то можливо вам необхідно обстеження слуху, щоб виявити причину і отже необхідність в користуванні слуховим апаратом.

Скільки слухових апаратів потрібно один або два?

Для того щоб відповісти на це питання перше що необхідно це зробити обстеження (аудіометрію), саме вона дає можливо визначити в якому стані знаходиться ваш слух на правому і лівому вусі. При двосторонній втраті слуху протезуванню підлягають обидва вуха. Якщо ж зниження слуху виявлено тільки в одному   то протезують відповідно одне вухо.

Чи можна користуватися одним слуховим апаратом при двосторонній втрати слуху?

Наш слух включає в себе два аналізатора і як будь-який парний орган, як наприклад зір, потребує уваги обом вухам. При двосторонній втраті слуху, для максимально позитивного ефекту, необхідно підтримувати можливість чути на обох вухах. У деяких індивідуальних випадках, розглядається можливість одностороннього протезування або поетапного протезування. Більш детально про такі випадки ви зможете отримати інформацію на безпосередній консультації з фахівцями наших центрів.

Чи я буду чути гірше якщо буду користуватися слуховим апаратом?

Одне з найбільш поширених питань. І один з страхів для початківців у користуванні. Хотіли б розвіяти міф про те, що починаючи користуватися слуховим апаратом ви втратите свій слух. Сучасні слухові апарати представлені компанією Signia (Siemens) всі мають цифрову систему обробки звуку, що істотно відрізняється від більш ранніх моделей слухових апаратів, що мали аналогову систему. Правильно підібраний і налаштований слуховий апарат не заподіє шкоди вашому слуху. Навпаки регулярне користування апаратом призводить до поліпшення розбірливості та поліпшення таким чином якості життя.

Який слуховий апарат мені підійде?

У виборі слухового апарату фахівець з слухопротезіовання керується багатьма параметрами. Перше це результати обстеження або аудіограми. Наступним важливим фактом є те для чого ви плануєте використовувати слуховий апарат (для побутових потреб, в домашньом середовищі, для роботи, прослуховування музики або для специфічних умов роботи). Також важливо враховувати вік користувача і його фізіологічні особливості. Тільки на базі всіх цих параметрів можна підібрати універсальний для користувача слуховий апарат.

Як підібрати слуховий апарат для дитини?

Один з найбільш важливих і складних питань слухопротезуванні. В силу вікових особливостей підходити до цього питання необхідно максимально відповідально і скрупульозно. Підбір слухових апаратів для дитини грунтується на ряді специфічних обстеженнях слуху. Більш детальну інформацію ви можете отримати в наших центрах.

Питання по користуванню слуховим апаратом

Як користуватися слуховим апаратом?

На консультації фахівці наших центрів, детально розкажуть вам як правильно користуватися слуховим апаратом. Навчать вас правильно одягати і знімати апарат, як міняти батарейки в слуховому апараті і так далі.

Скільки часу в день потрібно носити слуховий апарат?

Якщо ви вже завершили етап адаптації до слухового апарату, то час носіння становить близько 8-12 годин в день. При необхідності він може бути менше або більше. Але важливо, щоб носіння апаратів було регулярним.

Знімати на ніч слуховий апарат?

Так, під час сну слуховий апарат знімається.

Скільки в середньому може «прослужити» слуховий апарат?

Термін служби вашого слухового апарату залежить від ряду факторів: – внутрішньовушних слуховий апарат в середньому служить близько 3-5 років * – завушний слуховий апарат – від 5 до 7 років *. Існує ряд правил щодо користування та догляду за цим видом техніки, з якими вас ознайомлять наші фахівці. Дотримання правил і рекомендацій значно збільшують термін користування СА.

* термін служби слухового апарат безпосередньо залежить від користувача

Питання по користуванню батарейками

Які батарейки мені підійдуть?

Кожен слуховий апарат працює на певному елементі живлення. Існує 4 розміру батарейок 10, 312, 13, 675. Ваш розмір батареї залежить від моделі слухового апарату і його вказано в супровідних документах. Якщо ж таких немає, ви завжди можете звернутися в наші центри для уточнення цього питання.

Скільки працює 1 батарейка?

Час служби 1 батарейки залежить від її розміру і від технічних характеристик вашого СА, нижче наведені узагальнені терміни служби батарей за умови справного СА і середнього часу носіння близько 10 години в день.

№ 10 – 6-10 днів **
№ 312 – 10-15 днів ** 
№ 13 – 16-21 день **
№675 – 25-30 днів **

** на термін служби батареї впливає технічний стан СА, правильність активації батарейки , час носіння СА і споживана потужність СА.

Чи можна користуватися іншими батарейками, які використовуються в годинах і тд.?

Ні. Це категорично заборонено. Батарейки для слухових апаратів є повітряно-цинковими і мають певну потужність. Використання інших батарей можуть негативно вплинути на СА, аж до виходу його з ладу.

Батарейки чи акумулятори?

Дуже часто задається питання. Почнемо з того що на українському ринку існує тільки один вид акумуляторів які можуть бути використані в слуховому апараті і відповідають розміру батарейки № 675. Якщо ваш слуховий апарат працює саме на таких батарейках, то ви можете використовувати і акумулятори, але варто зауважити що акумулятор не має можливості підтримувати постійну напругу і в міру розрядження гучність вашого СА стане падати, а також акумулятори необхідно регулярно заряджати.
Але все ж вибір чим користуватися залишається за вами.

Чи є акумулятори розмірів 10, 312, 13?

Так на європейському ринку існують акумулятори даних розмірів і використовуються вони виключно в деяких моделях СА Signia (Siemens), які мають спеціальну конструкцію. Також для підзарядки таких акумуляторів потрібно не тільки сам слуховий апарат, а й спеціальний додатковий пристрій. Тому на українському ринку дані моделі акумуляторів не представлені, або представлені рідко. Але якщо моделі ваших СА оснащені зарядними контактами і розраховані на роботу з акумулятором ми можемо на ваше замовлення надати Вам необхідні акумулятори та зарядний пристрій, для цього зверніться до наших центрів.

Як зрозуміти що сіла батарейка?

Моделі слухових апаратів з комп’ютерним налаштуванням при розряді батареї дають користувачеві відповідних звуковий сигнал, який свідчить про те, що скоро вам доведеться її міняти. Апарати базового сегмента, тобто без комп’ютерної настройки на жаль не дають звукового сигналу. Коли батарейка сяде апарат просто перестане працювати. Для перевірки батарей ми рекомендуємо користуватися спеціальними тестерами.

Технічні питання по користуванню слуховим апаратом

Слуховий апарат пищіть, чи все з ним «добре»?

Писк або зворотний зв’язок, це природні звуки для слухового апарату, тому якщо при включенні ваш СА видає специфічний свист то це свідчить про те що він в робочому стані.

Слуховий апарат свистить перебуваючи у вусі.

Абсолютно вірно, що це питання було вами поставлено. У вусі СА не повинен видавати сторонніх звуків.
Про що це може говорити:
– Ви недостатньо глибоко і щільно вставили вкладиш в вухо (якщо у вас завушний слуховий апарат) або не вірно вставили у вухо апарат якщо у вас внутрішньовушний СА.
Як виправити?
Спробуйте витягнути і вставити вкладиш або СА в вухо ще раз, поки свист не зникне.

Свист так і не зникає скільки я не вставляю апарат

Про що це говорить:
– якщо ви використовуєте стандартний вкладиш, то швидше за все в результаті носіння він був деформований і його слід замінити на новий, який буде щільно прилягати до стінок вушного каналу.

– якщо ви користуєтеся індивідуальним вушною вкладкою, то можливо необхідно звернеться в сервісний центр щоб фахівець з отопластики визначив причину і виправив її.

– якщо у вас внутрішньовушний СА, то прохання звернеться безпосередньо до вашого фахівця із слухопротезування.

Якщо у вас все одно залишилися якісь питання, просимо вас звертатися в наші центри для отримання допомоги та консультації в даних питаннях.

Слуховий апарат включений але не видає характерного свисту.

Рекомендації:

 – перевірте чи не сіла батарейка. Замініть на нову.

– перевірте чи не вимкнена гучність в СА. Спробуйте додати гучності і перевірити ще раз.

– Чи не забитий сіркою звуковий прохід. В завушній апараті це вкладиш у внутрішніх – фільтр. При наявності засмічення прочисіть вкладиш або поміняйте фільтр. Якщо після того як ви спробували все вищевказане і апарат не почав працювати, то просимо вас звернеться в сервісний центр.

Вушні вкладиші

Що таке вкладиш?

Вушний вкладиш це спеціальне пристосування яке кріпиться до слухового апарату і вставляється у вухо користувача. Свого роду звукопровідна трубка.

Який вкладиш мені підійде?

Існує кілька різновидів вкладишів, стандартні і індивідуальні. Стандартні – підбирає фахівець з огляду на розмір і форму вушного каналу, це тимчасове рішення, так як від використання він деформується і його потрібно часто змінювати. 

Індивідуальні – ці вкладиші виготовляються за зліпком вашого вуха, враховуючи всі анатомічні особливості каналу, максимально комфортно і щільно триматися в вусі. Досить довговічні.

Як зробити індивідуальний вкладиш?

Для цього вам потрібно записатися в один з наших центрів, де фахівець зробить зліпки і через якийсь час в лабораторії отопластики вони будуть виготовлені. Це займе він одного до 5 робочих днів